در این دیدار که اعضا هیئت رئیسه انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات محلی یزد حضور داشتند معنوی رییس انجمن با بیان خط مشی این انجمن و لزوم تشکیل آن در جهت دفاع از حقوق حقه مدیران مسئول و همچنین روزنامه نگاران و سایر کارکنان نشریات محلی تاکید نمود که این انجمن جهت هرچه پر بارتر شدن برنامه کاری خود قصد تدوین سند چشم‌انداز توسعه مطبوعات استان یزد را در دستور کار دارد .

سعید نامه نایب رئیس انجمن صنفی نیز ضمن اشاره به مشکلات مدیران مسئول مطبوعات محلی در بکار گیری نیروهای تخصصی در نشریات بر لزوم توجه هر چه بیشتر به کیفی سازی گزارشات و مطالب در مطبوعات و توجه هر چه بیشتر مسئولین محلی به نکاتی که بعضا نشریات بعنوان پیشنهاد یا انعکاس نظرات مردم شهر بیان می کنند شد
او همچنین از مدیرکل صدا و سیما یزد در خواست نمود تا علاوه بر توجه بیشتر از  مطالب منتشر شده توسط مطبوعات محلی در بخش های مختلف برنامه های سیما و رادیو استفاده شود و همچنین در برنامه ها فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ کردد.
قدیریان دیگر عضو هیئت رئیسه  نیز ضمن بیان کمبود آگهی که یکی از اصلی ترین منابع در آمدی مطبوعات می باشد. به موضوع بالا بردن فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره نمود. او همچنین با اشاره به این مطلب که صدا و سیما هم خود یک رسانه است و یک رسانه بسیار قوی و تاثیرگذار خواستار همکاری و توجه بیشتر صدا و سیما به مطبوعات محلی شد.

صالحیه بعنوان دبیر انجمن نیز در خواست تهیه برنامه های در خصوص معرفی مطبوعات محلی و همچنين استفاده از ظرفیت های موجود در مطبوعات محلی در سایر بخش صدا و سیما شد. او همچنین اعلام آمادگی نمود که این انجمن خصوصا در رابطه با حفظ بافت تاریخی و فرهنگ و هنر حاظر به همکاری کامل با صدا و سیما یزد می باشد.
دکتر پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای یزد نیز ضمن ابراز خشنودی از این دیدار همکاری متقابل صدا و سیما و مطبوعات محلی را بسیار مثبت و حائز اهمیت توصیف نمود و با اشاره به اینکه در یزد ما نیاز بسیار زیادی در خصوص توجه هر چه بیشتر مردم به رعایت قانون و مقررات خصوصا در بحث منظر شهری و جلوگیری از انواع آلودگی ها را داریم خواستار ارتباط هر چه بیشتر مطبوعات محلی با صدا و سیما شد او همچنین با بیان اینکه توسعه روزنامه خوانی و کتاب خوانی و ایجاد فرهنگ مطالعه رسانه های مکتوب می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع نماید گفت که به نظر من تشویق به خواندن یک کتاب می تواند پیشگیری از کاستن از یک جرم باشد.
مدیر کل صداوسیما مرکز یزد در پایان این دیدار بر لزوم ارتباط موثر تر و تنگاتنگ مطبوعات محلی با صدا و سیما تاکید نمود.

 
 
سایت خبری یزد فردا

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی

پروانه انتشارپایگاه خبری "یزدفردا"
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا